N21 novo!

Skinite višak kilograma za mjesec dana uz specijalni program N21 NORDIJSKO MRŠAVLJENJE!

Vitathlon za Vas organizira specijalni trenažni program koji se sastoji od 21 treninga nordijskog hodanja unutar 1 mjeseca!

Cilj: skinuti 6-10 kg!

(*za članove koji su prošli naš jednodnevni tečaj odobravamo popust od 10%)

RASPORED  TRENINGA

Tjedno 5 treninga:

4 večernja termina – lokacija Bundek/Savski nasip: ponedjeljak, utorak, četvrtak i petak u 19.00h – (sastanak Bundek rampa, preko puta hotela Zagreb)

1 jutarnji termin – Park Maksimir – subota 10.00h – (sastanak glavni ulaz u Park/ulaz iz Maksimirske)

 

VIŠE O PROGRAMU:

N21 – NORDIJSKO MRŠAVLJENJE

Što očekivati u 21 dan nordijskog hodanja?

Hodači! Jeste li znali da  21 dan nordijskog hodanja  može rezultirati pravom transformacijom duha i tijela? Istina … uz dosljednost u planiranim aktivnostima i prehrani, opazit ćete ozbiljne rezultate za manje od mjesec dana! Jeste li zainteresirani skinuti 5-10 kg, odnosno odjenuti novi konfekcijski broj?

Ovdje nije riječ o teškim treninzima s maksimalnim intenzitetom, već se radi o stjecanju zdravih životnih navika i spoznaji o neophodnosti kretanja! OK, ne može bez malo znoja. Ali programiranog znojaJ

Treninzi pod stručnim vodstvom, nekoliko kilometara na dan, zdrav prehrana…i “biti u dobroj formi i fit” je pristupačnije nego što većina ljudi misli!

N21 NORDIJSKO MRŠAVLJENJE specijalan je trenažni program baziran na aktivnostima nordijskog hodanja.  Sastoji se od 21 isprogramiranog treninga nordijskog hodanja u mjesec  dana.

Zašto takav program? Zato jer je zbog svojih karakteristika nordijsko hodanje pogodno za razvoj snage i izdržljivosti, osobito gornjeg dijela tijela, djelujući tako na pravilno držanje. Uključivanjem velikog broja mišića zbog uporabe štapova, troši se i puno veća količina energije (od 450 do 500 kCal  po satu aktivnosti), za razliku od normalnog hoda pri kojem se troši od 200 do 300 kCal .

Neka istraživanja pokazuju da je energetska potrošnja pri srednjoj brzini veća za 30 posto od normalnog hoda iste brzine, a ako se brzina nordijskog hodanja poveća, uz primjenu pravilne tehnike, može se potrošiti i 45 posto kCal više. Aktivacija srčanožilnog sustava je veća, pa se i srčana frekvencija poveća za 10 do 15 posto. Ta činjenica osobito je važna za osobe s povećanom tjelesnom masom koje mogu na takav način regulirati višak kilograma i smanjiti tjelesnu masu.            VJEŽBA ZA CIJELO TIJELO!

Što možete očekivati kroz naš program N21 NORDIJSKO MRŠAVLJENJE!

Odmah, već nakon prvog hodanja, vaše raspoloženje se znatno poboljšava! Osjetit ćete da činite nešto dobro za sebe! Osjetit ćete se snažni i kako možete prevladati sve prepreke i izazove. Hodanjem se jednostavno osjećate DOBRO!!

Nakon 3-4 dana hodanja:

osjećat ćete se “više fit”, odnosno pronači ćete nešto dodatnog prostora u vašoj odječi!

Nakon 7 dana hodanja:

događaju se stvarne promjene! Koristili ste tjelesnu mast kao energiju (sagorijevanje masti!) Mišići su više napeti! Također, primjetit ćete kako donosite i zdravije odluke u vrijeme obroka? To je MOĆ HODANJA!

Nakon 14 dana hodanja:

izgubili ste STVARNU tjelesnu mast! 4 – 6 kilograma manjka tjelesne mase izgleda kao da ste već izgubili desetak kilograma! Pojavljuje se proporcionalnije tijelo!

Nakon 21 dana hodanja:

smanjujete konfekcijski broj odjeće! Mišići su definiraniji, izgubljeni su centimetri struka, nestalo je 6-10 kilograma! Vaša energija je do neba! Svi  zdravstveni pokazatelji su poboljšani: krvni tlak, kolesterol, razina glukoze i još mnogo toga!

Javite se u klub nordijskog hodanja VITATHLON i pod stručnim vodstvom Hanija Haddada, profesora kineziologije, dugogodišnjeg hodača, te promotora i instruktora nordijskog hodanja krenite u svoju FIT avanturu!

Program se održava u 2 termina: travanj i svibanj!!

Zato požurite i rezervirajte svoje mjesto u N21 grupi.

Koje su prednosti nordijskog hodanja? Što ćemo dobiti krenemo li s redovnim  hodanjem?

  • nordijsko hodanje je 40 do 50 posto učinkovitije od hodanja bez štapova
  • učinkovito se djeluje na popuštanje napetosti u području ramena i potiljka, sprječava se osteoporoza i artritis
  • održava se gustoća kostiju i gipkost tijela
  • usporava se proces starenja
  • uspostavlja se ravnoteža duha i tijela
  • poboljšava se opća i mišićna izdržljivost
  • poboljšava se pravilno držanje tijela i ravnoteža
  • pojačava se rad vena i funkcija limfnog sustava, vježba se izdržljivost, snaga, gipkost, koordinacija
  • smanjuju se posljedice povreda, štede se koljena i zglobovi, smanjuje se degeneracije kukova, koljena i stopala, upotrebljava se 90 posto mišića i zbog toga se troši dosta energije, sagorijeva se do70 posto više kalorija.

Oprema: sportska, udobna za hodanje. Obuća: sportske cipele/tenisice ili cipele udobne za hodanje. Štapovi.

Predznanje nije potrebno. Naši instruktori pomoći će Vam da brzo „Uhvatite ritam!“

Hodajte, družite se, uživajte na svježem zraku i budite zdravi!

Pozovite obitelj i prijatelje pa zakoračite zajedno u čarobni svijet Nordijskog hodanja!

plavi_prijavi_se_newsletter-300x114

*Komentiraj*